کارگاه اختصاصی آموزش حل و فصل اختلافات و داوری ویژه اصناف و کسب و کارها

همه اصناف و کسب و کارها به اختلافات زیادی برخورد می کنند و با توجه به اینکه درگیر شدن در پروسه ی طولانی دادگاه برای همه ی کسب و کارها بسیار مضر است بنابراین امروزه همه ی کسب و کارها متوجه ضرورت داوری شده اند و سعی میکنند اختلافات خود را از طریق داوری حل و فصل کنند چرا که همانطور که بارها و بارها گفته شده است روند داوری بسیار سریعتر از دادگاه است و از طرفی هزینه ی کمتری هم برای کسب و کارها دارد و علاوه بر اینکه محرمانگی در پرونده حفظ می شود اعتبار آن کسب و کار نیز زیر سوال نمی رود؛ پس این کاملا طبیعی است که برای هر کسب و کاری این موضوع هم از لحاظ زمانی و هم از لحاظ هزینه ای به صرفه تر است که کسب و کارها در اختلافات خود به یک داور متخصص در این زمینه مراجعه کنند.

بنابراین همه ی کسب و کارها به یک داور متخصص نیاز دارند تا در زمان بروز اختلاف به او برای حل اختلاف خود مراجعه کنند؛ اینکه داور بتواند در مرد اختلاف پیش آمده تصمیم درستی بگیرد و رای مناسب و درخور پرونده بنویسد بسیار مهم است. اگر داور متخصص این امر نباشد ممکن است رای او در دادگاه ابطال شود که علاوه بر اینکه برای اعتبارداور می تواند بسیار خطرناک باشد برای کسب و کار نیز قطعا مضر خواهد بود.

14,700,000 تومان

کارگاه اختصاصی آموزش حل و فصل اختلافات و داوری ویژه تجار و بازرگانان داخلی و بین المللی

یکی از بندهایی که در همه ی قراردادهای تجاری وجود دارد بند حل و فصل اختلافات و داوری است که از مهم ترین بندهای موجود در هر قرارداد تجاری است. و از همه ی قراردادهای تجاری که منعقد می شود بیش از نود درصد آنها به داوری می روند و با توجه به اینکه در این قراردادها بند داوری موجود است دیگر دادگاه به آن رسیدگی نمی کند  پس طرفین ناگزیر از مراجعه به داوری هستند. اینکه طرفین بدانند باید چه داوری انتخاب کنند و موافقتنامه ی خود را چگونه تنظیم کنند بسیار مهم است و در سرنوشت قراردادی ایشان تاثیری زیادی خواهد داشت که همه ی این موارد نیاز به دریافت آموزش دارد.

8,500,000 تومان

کارگاه آموزشی حقوق داوری ویژه کارفرمایان و پیمانکاران

یکی از بزرگ ترین دغدغه های پیمانکاران صحت قراردادی است که با کارفرمای خود منعقد میکنند با توجه به اطلاعات محدود و ناقصی که برخی پیمانکاران دارند معمولا نه تنها از قراردادی که منعقد کرده اند عایدی چندانی دریافت نمی کنند چه بسا متحمل ضررهای مالی زیادی در پروسه ی کار شوند و گاهی کار ایشان به شکایت از کارفرما برای دریافت حق و حقوقشان منتهی می شود.دریافت آموزش های تخصصی برای این گروه از افراد که قراردادهای منعقده بین ایشان و کارفرما یکی از مهم ترین بخش های کار ایشان را تشکیل می دهد دارای ارزش اساسی است.آنچه شما در این دوره می آموزید عبارت است از مهم ترین و کاربردی ترین نکاتی که در جهت انعقاد یک قراداد صحیح برای شما مفید خواهد بود.

جهت کسب اطلاعات بیشتر میتوانید با دفتر ما تماس حاصل فرمایید. ۰۲۱۷۲۴۱۸۸۱۸

7,800,000 تومان

نشست تخصصی پرسش و پاسخ در حوزه داوری های داخلی و بین المللی

بسیاری از افرادی که اطلاعات خوبی در زمینه ی داوری دارند و حتی تجربه انجام کار در این زمینه را دارند با پرسش های زیادی در طول کار خود مواجه می شوند که نیاز دارند یک فرد متخصص با تجربیات بیشتر و عمیق تر به سوالات ایشان پاسخ دهد.این نشست طراحی شده است تا افرادی که تخصص خوبی دارند و در این حرفه فعال هستند، سوالات و ابهامات خود را بپرسند.همه ی دوره های تعریف شده در بنیاد حقوقی جاد دارای پشتیبانی است به این معنا که بعد از اتمام آن دوره همچنان امکان استفاده از پشتیبانی جهت رفع سوالات شما در زمینه های علمی و حرفه ای وجود دارد.

3,500,000 تومان

کارگاه آموزشی حقوق داوری ویژه مشاورین املاک

بدون امتیاز 0 رای
13,450,000 تومان

بسیاری از افرادی که در حوزه ی املاک فعالیت دارند،‌با توجه به اینکه با قراردادهای زیادی سر و کاردارند بعضا در قراردادها به عنوان داور نیز انتخاب می شوند. این قراردادها عموما قراردادهای خرید و فروشاملاک و اراضی هستند که درصد بسیاری زیادی از آنها به صورت آپارتمان هستند. از دیگر قراردادهایی که در حوزه ی املاک به اختلاف می خورند و به داوری می روند و مسائلشان با داوری حل و فصل می شود قراردادهای پیمانکاری،‌عمرانی،‌مهندسی،‌ مشاوره ی ساخت،‌ طراحی،‌ مشارکت در ساخت و قراردادهای تامین مصالح ومتریال ساختمان ها است.

13,450,000 تومان

کارگاه آموزشی مهارت های حرفه ای داوری بازرگانی

یکی دیگر از کارگاه های کاربردی که می توانید در جهت افزایش مهارت های خود در حرفه ی داوری از آن استفاده کنید این کارگاه است.داوری یک تخصص و حرفه است و شرط موفقیت در آن داشتن مطالعه ی مستدام و یادگیری و ارتقای دانش و مهارت های ضروری است؛ چه بسیار کسانی که سال ها است در زمینه ی داوری فعالیت می کنند اما به دلیل نداشتن مطالعه ی مستمر و عدم کسب مهارت های ضروری، با وجود گذشت زمان زیادی از شروع فعالیت حرفه ای ایشان، به موفقیت چندانی در این زمینه دست پیدا نکرده اند. این کارگاه که در پنج جلسه ی پنج ساعتی ارائه می شود شامل نکات کاربردی است که همه ی داوران فعال به آن نیاز دارند.

15,000,000 تومان

کارگاه آموزشی تکنیک های ADR و داوری

در حرفه ی داوری نیز مانند بسیاری از حرفه های دیگر، تکنیک هایی وجود دارد که به ما در راستای حرفه ای عمل کردن کمک میکند؛بسیاری از افرادی که در حوزه ی داوری فعالیت می کنند آشنایی کاملی با این تکنیک ها ندارند و به همین واسطه به موفقیت زیادی در این حوزه دست نمی یازند.این دوره برای کسانی طراحی شده است که علاوه بر اطلاعات زیاد و کاملی که در زمینه ی داوری دارند، در عمل نیز به این حرفه ورود کرده اند اما همچنان تلاش می کنند تا در حرفه ی خود بهتر عمل کنند و موفق تر شوند.

این دوره برای این دست از داوران که در تلاش برای هر چه بهتر کررن خود هستند بسیار پیشنهاد می شود. چرا که علاوه بر به روز کردن اطلاعلت علمی خود، تکنیک های حرفه ای داوری را نیز آموزش میبینند.

10,500,000 تومان