مجموعه کتاب‌های کاربردی «وکلای متخصص»

1.با هدف معرفیِ ماندگار و مؤثر وکلای متخصصِ صاحب اندیشه و اثر

2.اولین ناشرتخصصی حقوقی در توسعۀ آثار فاخر کاربردی- پژوهشی وکلای دادگستری

3.نشر کتاب، بهترین و ارزشمندترین روش برای معرفی تخصص حقوقی یک وکیل است

4.و انتخاب شایسته‌ترین وکلا در هر زمینۀ تخصصی را برای موکلان آسان‌تر می‌کند.
 
5.برای اینکه «وکیل معمولی» به یک «وکیل اندیشمند و حرفه ای و متخصص» یا یک «وکیل برند» تبدیل شود باید کتاب و مقاله تخصصی و کاربردی داشته باشد و این آثار به مؤثرترین وجه منتشر و برندسازی شود.
 

6.در امر وکالت و در رشتۀ حقوق برند مطرحی نخواهید شد!! اگر کتاب و مقاله نداشته باشید.

 

«همراهی توأمان علم و تجربه در وکالت دعاوی»

مشاوره رایگان

"ضروری" indicates required fields

Previous slide
Next slide

جهت کسب اطلاعات بیشتر به صورت رایگان از مشاوره متخصصان بهره مند شوید. با شماره های 02172418818 و یا 09120565311 و یا 02171057113 تماس بگیرید

مرحله اول: ارسال بخشی از فایل کتاب جهت بررسی علمی و ادبی

جهت همکاری با نشر جاد جهت چاپ کتاب های حقوقی لازم است ابتدا بخشی از فایل کتاب خود را (فهرست کتاب، مقدمه ی کتاب و نتیجه ی کتاب) به ایمیل انتشارات ارسال کنید تا یک بررسی اولیه ی علمی و ادبی انجام گیرد.

مرحله دوم: بررسی فایل ارسالی توسط هیات علمی موسسه

پس از اینکه شما فایل خود را برای ما ارسال می کنید یک کد رهگیری دریافت می کنید که تا انتهای پروسه ی چاپ و نشر کتاب می توانید با همین کد رهگیری امور انجام شده ی مربوط به کتاب خود را پیگیری کنید؛ پس از اینکه فایل ارسالی شما توسط هیات علمی موسسه بررسی شد نتیجه ی نهایی برای شما ایمیل می شود. 

مرحله سوم: تایید فایل اولیه و عقد قرارداد

پس از اینکه فایل اولیه ی کتاب توسط هیات علمی انتشارات تایید شد،‌ قرارداد چاپ و نشر کتاب بین نویسنده و انتشارات منعقد می شود. در قرارداد انتشارات کلیه جزئیات لازم برای همکاری جهت چاپ و نشر یک کتاب به طور شفاف نوشته شده است.

مرحله چهارم: دریافت شابک کتاب

شابک،‌ عنوان کتاب، شماره ویرایش و شکل و قطع کتاب را مشخص می کند و توسط خود انتشارات اخذ می شود و نیازی به پیگیری توسط نویسنده نیست.

مرحله پنجم: تایپ کتاب

از مراحل بعدی کار این است که فایل کتاب نویسنده تایپ شود. البته لازم به ذکر است که بسیاری از نویسندگان فایل خود را به صورت تایپ شده در اختیار انتشارات قرار می دهند که این امر بسیار مثبتی است و به روند چاپ کتاب سرعت خوبی میبخشد اما برخی از نویسندگان به روش قدیمی که همان فیش برداری است مطالب کتاب خود را گردآوری می کنند که در این حالت باید تایپیست این مطلاب را تایپ کند.

مرحله ششم: ویرایش علمی،‌ ادبی و فنی

یکی از مهم ترین مراحل چاپ و نشر کتاب بخش ویراستاری علمی،‌ادبی و فنی کتاب است؛ این بسیار دارای اهمیت است که چه کسی کتاب را ویرایش میکند؛ با توجه به پیچیدگی های تخصصی که کتب حقوقی دارند حتما باید کتاب ویرایش علمی شود و هر گونه اشتباهات محتوایی آن استخراج و اصلاح شود. بنابراین برخلاف کتاب های ادبی که معمولا ویرایش فنی و ادبی برای آنها کفایت می کند این بسیار مهم است که ویرایش علمی کتاب هم انجام شود.

مرحله هفتم: صفحه آرایی و صفحه بندی

در مرحله ی صفحه بندی و صفحه آٰرایی می توان گفت متن کتاب نهایی می شود و پس از آن امکان هیچ گونه دخل و تصرفی در متن اصلی کتاب وجود ندارد چراکه با ورود کتاب به مرحله ی صفحه بندی،‌ کلیه ی صفحات کتاب به صورت جداگانه چیده می شود و با کوچک ترین دخل و تصرفی در کتاب،‌نظک همه ی صفحات به هم میریزد.

مرحله هشتم: فیپا

از دیگر مراحل ضروری برای چاپ کتاب اخذ فیپا یا همان فهرست نویسی پیش از انتشار است. که این مرحله نیز بر عهده ی انتشارات است و نیازی نیست که نویسنده در این خصوص پیگیری خاصی انجام دهد.

مرحله نهم: طراحی جلد و مجوز طرح جلد

یکی از دیگر مراحل مهم در چاپ و نشر کتاب این است که یک طراحی جلد مناسب فضای کار حقوقی و همینطور موضوع کتاب انجام شود. این یکی از مراحل بسیار مهم برای کار است که کتاب در نهایت جلوه ی ارزشمندی داشته باشد. پس ازپایان طراحی جلد،‌ گام مهم بعدی گرفتن تاییدیه ی طرح است که این مرحله نیز بر عهده ی انتشارات قرار دارد.

مرحله دهم: چاپ و صحافی

پس از اتمام مراحل مربوط به طراحی جلد و اخذ مجوزات نهایی چاپ،‌ فایل کتاب جهت چاپ و صحافی به چاپخانه ی طرف قرارداد انتشارات، ارسال می شود؛ چاپخانه طرف قرارداد انتشارات یکی از کارآزموده ترین چاپخانه های شهر تهران است،‌ علاوه بر اینکه کاغذ و مقوای استفاده شده در صفحات و جلد کتاب بسیار مهم است،‌ هنر صحافی برای چاپ کتاب نیز از اهمیت بالایی برخوردار است.

مرحله یازدهم: توزیع و نشر کتاب

یکی از خدماتی که انتشارات جاد در اختیار نویسندگان قرار می دهد این است که خدماتتوزیع و نشر کتاب را نیز برای ایشان فراهم می کند. چراکه بسیاری از نویسندگان در جستجوی ناشری هستند که نه تنها صفر تا صد کار چاپ کتاب ایشان را انجام دهد بلکه در انتها امور مربوط به توزیع کتاب را بر عهده بگیرد.

Previous slide
Next slide

درخواست مشاوره

مشاوره رایگان

"ضروری" indicates required fields

امتیاز دهید