دوره جامع تحلیل آرای داخلی و بین المللی

تحلیل ارای داخلی و بین المللی

یکی از نیازهای مهم داوران این است که با پرونده های زیادی آشنایی پیدا کنند؛ این امر به ایشان کمک می کند که زمانی که با یک پرونده مواجه می شوند و قصد دارند به آن رسیدگی کنند زوایای بیشتری از آن را در نظر بگیرند و بنابر آشنایی که از قبل داشته اند بهتر به آن رسیدگی کنند؛ همانطور که قبلا نیز ذکر شد در دوره ی جامع نیز پرونده های مهمی که نکات پرکاربرد را برای داوران در خود جای داده است مورد بررسی قرار میگیرد؛ اما نتیجه ی نیازسنجی های به عمل آمده از شرکت کنندگان دوره ی جامع چنین بود که لازم است پرونده های بسیار بیشتری برای ایشان انجام شوند؛

ویژه ی بزرگوارانی که یک دوره جامع داوری گذرانده اند یا در زمینه داوری کار عملی انجام داده اند

دوره ی جامع تحلیل پرونده و نگارش رای

یکی از نقاط مشترک بین همه ی کسانی که داوری می کنند می تواند این باشد که وقتی با یک پرونده مواجه می شوند نمی دانند دقیقا از کجا باید کار را شروع کنند؟! چگونه به تحلیل زوایای مختلف پرونده بپردازند و از تحلیل های خود چگونه یک نتیجه ی صحیح بگیرند تا در نهایت بتوانند رای شایسته ای بنویسند. از دیگر مشکلاتی که داوران با آن مواجه هستند این است که آرای کمی نوشته اند؛ در دوره ی جامع داوری چنانچه قبلا هم اشاره شد به نگارش آرای زیادی می پردازیم اما کسانی که جدی تر وارد این حوزه ی کاری می شوند نیاز بیشتری به تمرین و تکرار دارند که در این دوره نیاز ایشان به صورت کامل پوشش داده می شود.

آیا گذراندن این دوره پیش نیاز خاصی دارد یا خیر؟

گذراندن این دوره به کسانی توصیه می شود که با داوری تا حدودی آشنایی دارند یا در زمینه ی حرفه ی داوری مشغول به فعالیت هستند اما در عمل آنچنان که باید و شاید آرای خوبی نمینویسند؛ کسانی که در دوره های داوری ما شرکت کرده اند به این مساله کاملا واقف هستند که گاهی داور رای خود را به شیوه ای نگارش می کند که در محاکم آن را به عنوان رای نمی شناسند و به آن رسمیت نمی بخشند بنابراین این بسیار مهم است که افرادی که به صورت حرفه ای در این حوزه فعالیت دارند هم با پرونده های زیادی آشنا شوند هم نگارش رای را بیشتر تمرین کنند.

آیا در پایان این دوره مدرکی تعلق می گیرد یا خیر؟

بله در پایان دوره مدرک موسسه ی داوری دکتر بهنیایی به شرکت کنندگان تعلق می گیرد که می توانند به عنوان رزومه ی علمی خود آن را ارائه دهند. این مدرک در بخش استعلام مدارک قابل استعلام است.

آیا این دوره برای دانشجویان نیز کاربردی دارد؟

همه ی افرادی که تمایل دارند به صورت جدی وارد حرفه ی داوری شوند و علاقه دارند تا با پرونده های واقعی بیشتری آشنا شوند می توانند در این دوره شرکت کنند؛ بنابراین دانشجو یا فارغ التحصیل بودن افراد تاثیر مهمی در موفقیت یا عدم موفقیت ایشان در این دوره ی آموزشی نخواهد داشت.

آیا رشته ی تحصیلی افراد برای شرکت در این دوره مهم است؟

ورود به حرفه ی داوری به لحاظ رشته ی تخصص دانشگاهی محدودیتی ندارد بنابراین همه ی افرادی که علاقه مند به این حرفه هستند می توانند با گذراندن این دوره ی آموزشی،‌ آمادگی بیشتری برای ورود به این حرفه کسب کنند.

آیا این دوره برای داوران قوه قضائیه نیز می تواند مفید باشد؟

بله برای همه ی افرادی که در حوزه ی داوری ورود کرده اند خواه به صورت مستقل خواه به صورت وابسته این دوره می تواند برای ایشان مفید باشد چرا که با پروند ه های واقعی زیادی روبرو خواهند شد و پرونده های زیادی برای ایشان تحلیل خواهد شد که این امر بسیار مفید و کمک کننده خواهد بود.

برای کسب اطلاعات بیشتر درباره ی دوره از طریقی می توانیم اقدام کنیم؟

شما می توانید برای کسب اطلاعات بیشتر از راه های ارتباطی که برای شما در نظر گرفته شده است استفاده کنید و همه روزه از کمک مشاورین ما استفاده کنید؛ با دریافت مشاوره ی حضوری یا تلفنی کمک بهتری از این جهت دریافت میکنید که قطعا در تصمیم گیری شما موثر واقع خواهد شد.

آیا برای شرکت در دوره حتما باید از طریق سایت اقدام کنیم؟

بله راه اولیه ی پیشنهادی برای شرکت در دوره، ثبت نام از طریق سایت است اما دوستانی که به دلیلی موفق به ثبت نام از طریق سایت نشدند می توانند با دفترموسسه که همه ی شماره های آن در بخش راه های ارتباطی قرار داده شده است تماس بگیرند و شماره کارت جهت ثبت نام دریافت کنند؛ پس از ثبت نام از طریق کارت به کارت لازم است تصویر فیش وایزی را به یکی از شبکه های زیر ارسال کنید:

واتساپ،‌ ایتا،‌ تلگرام این شماره: 09199005007

برای ثبت نام در این دوره آیا نیاز به ارسال مدارکی است یا خیر؟

بله جهت دریافت مدرک پایان دوره لازم است پس از ثبت نام از طریق سایت یا کارت به کارت اطلاعات زیر را برای ما ارسال کنید:

نام نام خانوادگی دقیق به فارسی و انگلیسی طبق پاسپورت – تصویر عکس پرسنلی – نام پدر – کد ملی – آدرس و کد پستی جهت ارسال مدارک

آیا بعد از اتمام دوره پشتیبانی دارید یا خیر؟

بله ما در همه ی دوره های حضوری و غیرحضوری و آنلاین و آفلاین پشتیبانی ارائه می دهیم؛ این پشتیبانی هم در حین گذراندن دوره و هم پس از آن است یعنی چنانچه بعد از اتمام دوره در زمینه ی پرونده های داوری که دریافت می کنید هر گونه سوال یا مساله ای داشتید می توانید از پشتیبانی ما استفاده کنید، این پشتیبانی هم به چند صورت محقق می شود: به صورت حضوری،‌ تلفنی و همینطور در شبکه های پیام رسان مانند واتساپ،‌ تلگرام و ایتا به شماره ی 09199005007.

این دوره مجموعا در چند ساعت و چند روز برگزار میشود؟ و محل برگزاری کلاس ها کجا است؟

این دوره در ۲۴ ساعت آموزش  و در سه روز که هر روز ۸ ساعت است برگزار می شود،‌ محل برگزاری کلاس های حضوری ما در دانشگاه تهران است.

آیا می توان در دوره به صورت آنلاین هم شرکت کرد؟

بله این دوره به صورت حضوری و همزمان آنلاین برگزار می شود، کلاس آنلاین در پلتفرم اسکای روم برگزار می شود که کاملا بدون قطعی است و امکان اشتراک گذاری پاورپوینت را نیز دارد. شما از طریق این پلتنفرم می توانید در حین تدریس استاد سوالات خود را به راحتی یادداشت کنید یا به صورت صوتی بپرسید.

قیمت دوره

7,500,000 تومان

119 نفر در حال مشاهده این محصول هستند!

از چه کسی یاد میگیریم

دکتر بهنام بهنیایی استاد دوره‌های داوری تجاری بین‌المللی و بنیان‌گذار مؤسسۀ داوری حقوقی بهنام بهنیایی؛ دانش‌آموختۀ رشته‌های حقوق تجارت بین‎ الملل و مدیریت استراتژیک از دانشگاه‌های دولتی تهران و برلین-آلمان هستند. ضمناً ایشان دارای تجربۀ سال‌های متمادی درحوزۀ مدیریت امور حقوقی و قراردادها و همچنین تدریس داوری تجاری و سرمایه‌گذاری بین‌المللی در دانشگاه برلین و تعداد کثیری از مراکز علمی و پژوهشی دنیا می‌باشند.

نقد و بررسی‌ها

هیچ دیدگاهی برای این محصول نوشته نشده است.

اولین کسی باشید که دیدگاهی می نویسد “دوره جامع تحلیل آرای داخلی و بین المللی”

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *