مقالات آموزشی رایگان موسسه حقوقی دکتر بهنیایی

چرا آموزش داوری حقوقی؟مزایای یادگیری داوری حقوقی

چرا آموزش داوری حقوقی؟مزایای یادگیری داوری حقوقی | بنیاد حقوقی دکتر بهنیایی

چرا آموزش داوری حقوقی؟

داوری حقوقی یکی از بهترین روش های رسیدگی به پرونده های حقوقی ست. آن چیز که مورد توجه افراد است این است که چرا این روش تا این حد مورد استقبال قرار گرفته است؟ بدیهی ست که مزایای داوری حقوقی به حدی ست که افراد را بر آن داشته است که آن را جایگزین وکالت نمایند. 

چه افرادی که مایل هستند پرونده خود را ارجاع دهند و چه کسانی که مایل هستند داوری را به عنوان یک شغل در نظر بگیرند، مهر تاییدی بر کاربردی بودنِ داوری زده اند. حال اگر از افرادی هستید که مایل هستند داوری را به عنوان شغل برگزینند باید دوره های مرتبط با داوری حقوقی را بگذرانید. در این مقاله به شرح کامل آموزش داوری حقوقی خواهیم پرداخت.

بسیار حائز اهمیت است که بدانید آموزش داوری حقوقی رفع کننده کدام نیاز است؟ بهتر است از کجا این آموزش ها را دریافت نمایید؟ به چه صورت می توانید بهترین موسسه آموزش داوری حقوقی را بیابید؟ یک آموزش داوری حقوقی خوب چه ویژگی هایی دارد و به طور کل مزایای شرکت در دوره های داوری حقوقی چیست؟

پاسخ این سوالات به علاوه ی موارد تکمیلی دیگر را می توانید در همین مطلب مشاهده نمایید و پس از آن تصمیم صحیح خود را برای آموزش داوری حقوقی اتخاذ نمایید.

چرا آموزش داوری حقوقی | دکتر بهنیایی

چرا آموزش داوری حقوقی | دکتر بهنیایی

چرا آموزش داوری حقوقی؟

نیاز به آموزش داوری حقوقی برای به دست آوردن دانش داوری امری بدیهی ست اما پس از فهم این مسئله این پرسش حاصل می شود که چرا داوری حقوقی از نظر بازار کار، شغلی مناسب است؟ و چرا نیاز به دریافت آموزش داوری حقوقی دارید؟

آن چه مشخص است این است که وکالت در جهان امروز امری اشباع شده بوده و دریافت پرونده آن دشوار و پرفشار است. حال با توجه به مورد ذکر شده می توان داوری را یکی از بهترین بخش های حقوقی از نظر بازار کار دانست.

داوری حقوقی می تواند چندین ویژگی منحصر به فرد برای افرادی داشته باشد که پرونده خود را به دست داوران داده و در انتظار نتیجه می نشینند. همچنین می تواند ویژگی هایی نیز برای فردی داشته باشد که دریافت پرونده نموده و به عنوان داور برگزیده می شود.

حال به هر یک از این موارد و مزایا به صورت منحصر و جداگانه می پردازیم تا اطلاعات مکفی در این زمینه را به دست آورید و بدانید که چرا در صورت واجد شرایط بودن بهتر است آموزش داوری حقوقی را در برنامه خود داشته باشید.

ویژگی ها و مزایای داوری برای ارجاع پرونده

  • سرعت بالا در رسیدگی
  • کاهش هزینه ها
  • افزایش درصد موفقیت در پرونده
  • تخصصی تر شدن رسیدگی به پرونده
  • یکسان بودن و حتی بیشتر بودن اعتبار رای داور از قاضی

ویژگی ها و مزایای داوری برای داور

  • هزینه آموزش پایین
  • بازار کار پر رونق و تعداد بالای پرونده برای رسیدگی
  • درآمد بسیار بالا و مکفی
  • قابلیت پیشرفت و ارتقا
  • و…
ویژگی ها و مزایای داوری برای داور | دکتر بهنیایی

ویژگی ها و مزایای داوری برای داور | دکتر بهنیایی

با توجه به موارد ذکر شده در مورد مزایایی که داوری برای موکل و داور دارد، بیش از پیش در جریان این هستید که آموزش داوری حقوقی چرا و به چه علت دارای این حجم از اهمیت است.

حال پس از علم و آگاهی بر این که چرا باید آموزش داوری حقوقی را جهت ورود به بازار کار بگذرانید، ممکن است این پرسش در ذهنتان مطرح شود که…

بهترین مکان برای آموزش داوری حقوقی کجاست؟

بدیهی ست که انتخاب بهترین در هیچ چیز کار چندان ساده ای نیست!  اما می توان برتر بودن برخی از موسسه ها را با توجه به ویژگی ها و مزایاشان تشخیص داد.

در صدر تمام این موارد، بنیاد حقوقی دکتر بهنیایی می تواند گزینه ای باشد که به سادگی آموزش داوری حقوقی را در اختیار شما قرار داده و بالا ترین کیفیت موجود یک محتوای آموزشی را در دسترستان قرار می دهد.

چرا دوره های آموزش داوری حقوقی بنیاد بهنیایی؟

باز بودن دست شما برای انتخاب نوع برگزاری کلاس ها می تواند از بهترین ویژگی های این دوره ها باشد. کلاس ها و دوره های آموزشی داوری حقوقی در این موسسه به دو صورت:

  • آنلاین
  • حضوری

برگزار می شود که شما با توجه به شرایط خود می توانید گزینه مناسب خود را انتخاب نموده و در آن شرکت کنید.

علاوه بر نحوه برگزاری این آزمون ها، ویژگی های دیگری نیز در دوره های آموزش داوری حقوقی جاد (زیر مجموعه بنیاد حقوقی بهنیایی) وجود دارد که به خودی خود و هر کدام به تنهایی، می توانند علت انتخاب شدن باشند.

  • مدرک بین المللی ارائه شده از انگلستان
  • مدرک داخلی وزارت علوم
  • امکان ارجاع پرونده از طرف خود موسسه به شما
  • هزینه ای منصفانه برای آموزش داوری حقوقی
  • دسترسی های همیشگی به آموزش داوری حقوقی
  • و…

حال برای آن که بتوانید به صورت دقیق در مورد هر یک از این موارد اطلاعاتی داشته باشید تک به تک آنان را به صورت مکفی و کامل برایتان شرح خواهیم داد…

مدرک بین المللی ارائه شده از انگلستان

مدرک بین المللی صادر شده از نمایندگی آکسفورد سرت انگلستانی، یکی از بهترین ویژگی هایی ست که آموزش داوری حقوقی بهنیایی (جاد) در اختیارتان قرار می دهد. برای آن که بتوانید از این مدرک در حوزه فعالیت و کاری خود استفاده نمایید هیچ نیازی به ترجمه ندارید چرا که این مدرک به خودی خود به زبان بین المللی (انگلیسی) صادر شده و اعتبار آن نیز بین المللی ست.

حضور چنین مدرکی در رزومه یک شخص برای داوری، پررنگ ترین امتیاز محسوب می شود.

مدرک داخلی وزارت علوم

مدرک صادر شده از وزارت علوم برای آموزش داوری حقوقی یکی دیگر از امتیازاتی ست که می توانید با شرکت در کلاس های آموزش داوری حقوقی به آن دست پیدا نمایید.

به آن دلیل که این مدرک اعتبار بسیار بالایی دارد می توانید با ترجمه آن به زبان انگلیسی و قرار دادن آن در رزومه خود، اعتبار خود را افزایش داده و امکان دریافت مدارک گسترده تری را نیز برای خود فراهم نمایید.

امکان ارجاع پرونده از طرف خود موسسه به شما

بنیاد حقوقی دکتر بهنیایی به صورت تخصصی در حوزه داوری فعالیت نموده و یکی از بخش های فعالیت آن نیز مرتبط با آموزش داوری حقوقی ست در نتیجه، دارای پرونده های متعددی در زمینه داوری ست که شما می توانید با نشان دادن استعداد هایتان پس از آن که دوره را به پایان رساندید از طرف خود مجموعه مشغول به کار شده و به پرونده های داوری موجود در موسسه داوری رسیدگی نمایید.

این مورد یکی از پررنگ ترین ویژگی های مثبتی ست که با شرکت در دوره آموزش داوری حقوقی بنیاد بهنیایی می توانید به دست آورید.

هزینه ای منصفانه داوری | دکتر بهنیایی

هزینه ای منصفانه داوری | دکتر بهنیایی

هزینه ای منصفانه

به دلیل نیت فرهنگسازی که بنیاد حقوقی دکتر بهنیایی در سر می پروراند، هزینه آموزش داوری حقوقی بسیار کمتر از آن چیزی ست که می پندارید. آموزش داوری حقوقی با کمترین هزینه ممکن و بیشترین کیفیت (محتوایی که در جای دیگری آن را مشاهده نمی کنید و کاملا یونیک است.) در اختیارتان قرار می گیرد.

همچنین که شما با دریافت تنها یک پرونده حقوقی می توانید تا چند ده برابر هزینه آموزش خود را به دست آورید.

دسترسی های همیشگی

هنگامی که دوره های آموزش داوری حقوقی را دریافت کرده و حضوری یا غیر حضوری از آن بهره مند می شوید، می توانید اطلاعاتی که در اختیارتان قرار گرفته است را تا زمان نا محدودی در دسترس داشته باشید.

هرگز دسترسی شما محدود نشده و علاوه بر آن آپدیت های قرار گرفته در سایت و دوره ها، همگی به صورت رایگان به شما ارائه خواهند شد.

و…

با آموزش داوری حقوقی می توانید ارتباط بهتری را با طرفین قرارداد داشته باشید و از همین طریق نیز سرعت کار بالاتر خواهد رفت.

بهتر است بدانید که رای داور مورد حمایت دادگاه واقع می شود و از نظر اعتبار هیچ تفاوتی با حکم قاضی ندارد. 

(اگر بنا به اولویت یک اعتبار باشد، رای داور اولویت دارد چرا که بین المللی ست و برون مرزی نیز می توان از آن استفاده نمود اما حکم قاضی صرفا برای کشور صادر شده دارای اعتبار است.)

پس فراموش نکنید که شرکت در دوره های آموزش داوری حقوقی، می تواند یکی از بهترین تصمیماتی باشد که در زمینه شغلی و حرفه ایتان اتخاذ می نمایید.

موفق باشید

امتیاز دهید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *