مقالات آموزشی رایگان موسسه حقوقی دکتر بهنیایی

دوره داوری حقوقی

دوره داوری حقوقی | دکتر بهنیایی

در عصر کنونی، افراد بسیاری بر این آگاهی دارند که می توانند با برگزیدن داوری به عنوان شغل، جایگاه اجتماعی مطلوبی را برای خود به دست آورده و درآمد مناسبی را نیز کسب نمایند. به همین جهت به دنبال آن هستند که بتوانند در دوره داوری حقوقی شرکت کنند. 

در این بخش به تمامی مواردِ:

  • دوره داوری حقوقی
  • چگونگی برگزاری آن
  • چرایی شرکت در آن، مدارک به دست آورده
  • بازار کار داوری
  • چگونگی دریافت پرونده
  • هزینه دوره داوری حقوقی
  • و…

نیز گریزی خواهیم زد. 

برای کسب اطلاعات بیشتر و یافتن آگاهی از موارد مذکور به ویژه دوره داوری حقوقی، ادامه مطلب را همراهی نمایید. 

چرا شرکت در دوره داوری حقوقی؟

این روزها در عرصه ی حقوق، وقت وقتِ داوری کردن است. اشباع شدن وکالت سبب آن شده است که امکان دریافت پرونده های وکالت خوب، به ندرت پیش آمده و فرد را در تنگنای انتخاب قرار دهد؛ در نتیجه چه از نظر تعدد پرونده ها و چه از نظر به روز بودن و امکان ارتقا، داوری می تواند گزینه مناسبی باشد.

همچنین که با هزینه کمتری آموخته شده و درآمد بیشتری نیز به نسبت وکالت در آن وجود دارد. پس با توجه به این مزیت ها و ویژگی های داوری حقوقی، شما الزاما نیازمند شرکت در دوره داوری حقوقی هستید. 

جهت یافتن اطلاعات تکمیلی در حوزه دوره داوری حقوقی همین مطلب را دنبال فرمایید.

چرا شرکت در دوره داوری حقوقی؟ | دکتر بهنیایی

چرا شرکت در دوره داوری حقوقی؟ | دکتر بهنیایی

دوره آموزش جامع داوری حقوقی

در دوره داوری حقوقی، می توانید با هزینه بسیار کم، بالا ترین میزان درآمد ممکن را کسب نمایید. به عبارتی، یک بار هزینه دوره داوری حقوقی را پرداخت نموده و پس از آن نیز می توانید با دریافت تنها یک پرونده ی داوری چند ده برابر آن هزینه را به دست آورید. 

البته که شرح دقیقِ هزینه دوره داوری حقوقی در ادامه برایتان مطرح و ذکر خواهد شد. 

پیش از شرکت در دوره های داوری حقوقی بهتر است بدانید که یک دوره داوری حقوقی خوب و مطلوب دارای چه ویژگی هایی ست؟ در این بخش از محتوا به این پرسش پاسخ خواهیم داد

ویژگی های بهترین دوره داوری حقوقی 

ممکن است افراد و موسسه های بسیاری این روزها اقدام به برگزاری دوره های داوری حقوقی نمایند. این به آن معنا نیست که می توانید با عنوان یک دوره داوری حقوقی معتبر در این دوره ها شرکت نمایید. مطابق هر موضوعی، انتخاب یک دوره داوری حقوقی مناسب نیز دارای معیار هایی است که به شرح ذیل بر آنان پرداخته ایم:

  • مناسب و به صرفه از نظر هزینه 
  • گواهی پایان دوره داوری حقوقی با مدارک معتبر روز دنیا 
  • وجود بازار کار پس از اتمام دوره داوری حقوقی
  • امکان ارتقا و پیشرفت و بروز رسانیِ اطلاعات 
  • و…

حال می توان در مورد هر یک از این موارد شرحی مختصر آورد که با توجه به آن بتوانید اطلاعات مکفی و مورد نیاز خود در این حوزه را به دست آورید. 

دوره آموزش جامع داوری حقوقی | دکتربهنیایی

دوره آموزش جامع داوری حقوقی | دکتربهنیایی

  • مناسب و به صرفه از نظر هزینه 

در ابتدای راه، گرچه شغل داوری شغلی پردرآمد است اما نیازی به پرداخت هزینه های گزاف و بیش از حد معقول نیست. بهترین دوره داوری حقوقی دوره ای است که بتوانید با حداقل هزینه ممکن بیشترین بهره را برده و بالا ترین کیفیت را نیز ازآنِ خود نمایید. 

البته که محافظه کارانه عمل نموده و سعی نمایید دوره ای را انتخاب کنید که کیفیت را فدای هزینه مناسب ننماید.   

  • گواهی پایان دوره داوری حقوقی با مدارک معتبر روز دنیا 

بدیهی است که برای ورود به بازار کار و اعلام اعتبار خود، نیازمند داشتن مدارکی مبنی بر مستند بودن حرفه تان هستید. حال این که این مدارک چه هستند و از چه مکانی و چه موسسه ای صادر شده اند می تواند به این اعتبار اضافه کرده و یا از آن بکاهد. حال با توجه به این مهم، بنیاد حقوقی دکتر بهنیایی می تواند انتخاب و گزینه مناسبی برای آن باشد که دوره داوری حقوقی خود را در آن گذرانده و 2 مدرک معتبر روز دنیا را نیز دریافت نمایید. 

در مورد مدرک هایی که بنیاد حقوقی دکتر بهنیایی در دوره داوری حقوقی خود به دانش پژوهان خود اعطا می نماید به طور مفصل صحبت خواهد شد اما این دو مورد در اینجا ذکر شود که این بنیاد 2 مدرکِ:

  • بین المللی آکسفورد سرت
  • داخلی وزارت علوم 

را در اختیار دانشجویان دوره خود قرار می دهد. در ادامه می توانید در مورد این 2 مدرک بیش از این مورد ذکر شده اطلاعات کسب نمایید.  

  • وجود موقعیت شغلی پس از اتمام دوره

این که موسسه توانایی این را داشته باشد که به شما پرونده حقوقی ارائه دهد، یکی از بهترین ویژگی هایی ست که می توان در دوره داوری حقوقی ضمیمه نمود. در چنین شرایطی شما اطمینان خاطر دارید از این که پس از اتمام دوره می توانید مشغول به کار شوید و هزینه ی دوره داوری حقوقی خود را نیز جبران کرده. 

آن هم نه یک جبرانِ مساوی! بلکه چند ده برابر هزینه ی انجام شده را با همان پرونده اول به دست خواهید آورد.

برای اولین بار در ایران! این فرصت برای داوران فراهم شده است. بنیاد حقوقی دکتر بهنیایی این فرصت را در اختیار مخاطبان خود قرار داده است که بتوانند در صورت مستعد بودن و نشان دادن توانایی هاشان همکاری خود را با موسسه ای که در آن آموزش دوره داوری حقوقی دیده اند آغاز نمایند.

به این دلیل که داوری حقوقی یکی از اصلی ترین فعالیت های بنیاد حقوقی دکتر بهنیایی است، تعدد پرونده های داوری در این موسسه دست داوران را برای انتخاب باز گذاشته است و برای بنیاد، چه داوری بهتر از داوری که خود، وی را آموزش داده باشد؟

  • امکان ارتقا و پیشرفت و بروز رسانیِ اطلاعات 

این که بتوانید اطلاعاتتان را به روز کرده و ارتقا دهید نشان دهنده آن است که به صورت مستمر در بازار کار خود مشغول به کار هستید و هر چه این اطلاعات یافتن شما افزایش پیدا کند، نشان دهنده خبره تر بودن شما در شغل خود است. پس موسسه ای را انتخاب نمایید که پس از دوره داوری حقوقی نیز شما را آپدیت کرده و به حال خود وا نگذارد. 

  • و…

موارد ذکر شده، همه و همه به علاوه مزیت های دیگر را می توانید در دوره داوری حقوقی بهنیایی به دست آورید. جهت کسب اطلاعات بیشتر در مورد این دوره داوری حقوقی می توانید با شماره ۰۲۱۷۲۴۱۸۸۱۸ تماس بگیرید. 

مدارک اعطا شده در دوره داوری حقوقی | دکتربهنیایی

مدارک اعطا شده در دوره داوری حقوقی | دکتربهنیایی

مدارک اعطا شده در دوره داوری حقوقی

برخی از افرادی که دوره داوری برگزار می کنند، صرفا مواردی را به صورت کتبی و شفاهی ذکر کرده و کارگاهشان را بی هیچ مدرک و گواهینامه ای به اتمام می رسانند. اما اینک صحبت از بنیاد حقوقی دکتر بهنیایی است که پس از اتمام دوره، همان طور که ذکر شد 2 مدرک بین المللی و داخلی را به دانش پژوهان خود اعطا می نماید. 

اما این مدارک دوره داوری حقوقی چه ویژگی هایی دارند؟

  • مدرک بین المللی آکسفورد سرت 

مدرک بین المللی آکسفورد سرت که توسط مجموعه به دانش پژوهان داور اعطا می گردد، یک مدرک انگلیسی زبان است که همان طور که از نامش پیداست از آکسفورد سرت انگلستان صادر شده است. به دلیل وجود نمایندگی آن در ایران، بنیاد حقوقی دکتر بهنیایی این مدرک را به بهترین نحو ممکن، در اختیار مخاطبان خود قرار می دهد. 

  • مدرک داخلی وزارت علوم 

مدرک کاملا معتبر و قابل ترجمه ی وزارت علوم، دیگر مدرکی است که توسط بنیاد حقوقی دکتر بهنیایی تقدیم دانشجویان دوره داوری حقوقی می گردد. قابل ترجمه بودن از این جهت ذکر شد که بدانید اعتبار آن نه تنها در ایران بلکه در دیگر کشور ها نیز قابل استعلام است.

دوره مجازی داوری حقوقی

افرادی که شاغل هستند و یا مشغله هاشان اجازه حضور در دوره های داوری حقوقی را به آن ها نمی دهد، معمولا به دنبال دوره داوری حقوقی به صورت مجازی هستند. 

امکان برگزاری دوره داوری حقوقی به صورت دوره مجازی داوری حقوقی، یکی از بیشمار مزیت هایی بوده که بنیاد حقوقی دکتر بهنیایی در اختیار شما قرار داده است. 

پس اگر توان و یا شرایط شرکت و حضور در این دوره ها برایتان وجود ندارد، می توانید به صورت مجازی از همان کیفیت مطلب ارائه شده در دوره حضوری، بهره لازم را ببرید. 

دوره حضوری داوری حقوقی

دوره شاخص در دوره های داوری حقوقی بنیاد حقوقی دکتر بهنیایی، دوره حضوری داوری حقوقیِ مجموعه است. بیشترین تعامل، کیفیت، محتوا و… را می توانید در این دوره ملاحظه فرمایید. این دوره داوری حقوقی به صورت حضوری، از مزایای دیگری نیز برخوردار است که با تماس با موسسه به شماره ۰۲۱۷۲۴۱۸۸۱۸ می توانید از صفر تا صد این مزیت ها آگاه شده و سپس تصمیم خود را برای شرکت در دوره داوری حقوقی به صورت حضوری اتخاذ نمایید.

ثبت نام دوره داوری حقوقی

با توجه به موارد ذکر شده در حوزه ی دوره داوری حقوقی، بدیهی ست که احساس نیاز به دیدن آموزش و دوره داوری حقوقی را در خود ایجاد نموده اید. پس در نتیجه به دنبال یافتن راه حل مناسبی برای ثبت نام دوره داوری حقوقی هستید. 

جهت اقدام و انجام ثبت نام دوره های داوری می توانید از طریق لینک های مربوطه و شماره تماس های موجود در همین سایت اقدام فرمایید. 

بی شک ثبت نام دوره های داوری حقوقی می تواند بهترین قدم برای موفقیت شغلی تان باشد، همان گونه که اولین قدم است. 

موفق و پاینده باشید

امتیاز دهید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *